Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Lycka, en servicehund - 3 mars 2008 21:18


Idag fick jag göra något som jag aldrig har gjort förut. Jag fick följa med ”moster”, Pontus och Bran och åka skidor! Jag och Bran fick springa lösa och ”moster” berättade sedan för matte att jag hade hållit mig i närheten hela tiden. Jag var lite snabbare än dem, men jag väntade på dem tills de hade hunnit ikapp mig. Jag sprang också upp och ner i alla snöhögar så jag var ganska trött när jag kom hem. ”Moster” har lovat att jag ska få följa med flera gånger.


På kvällen tränade vi som vanligt och vet ni vad, jag lyckades med att lyfta av tjänstetäcket från spiken och lägga det i mattes famn!!! Matte blev överlycklig eftersom vi har kämpat så länge med den övningen och jag fick så MYCKET beröm!


Paula och Ruben fortsatte med den träningen de höll på med igår. Paula var alldeles ”taggad” och gjorde sina övningar i raketfart! Även Ruben var likadan och han ville aldrig sluta träna.
Som avslut så fick vi söka godis i lägenheten.

Ovido - Quiz & Flashcards